Regler for bruk av baner

Adgang til baner - Vi ønsker at banene brukes mye av både fastboende og gjester og at brukerne av banen skal få et godt sportslig utbytte og hyggelig spilletid på banen. Bruk gjerne banen sammen med familien slik at også de minste kan få prøve seg på tennis. Vi ønsker nybegynnere og rutinerte spillere i alle aldere velkomne til våre baneanlegg. Adgang til banene vil du få etter betalt medlemskap. Vi tilbyr medlemskap for hele sesongen eller ferie-medlemskap. Husk å påse at porten er låst når du forlater banen.

Gjester - Medlemmer som har med seg gjest kan benytte banene sammen med medlemmet inntil 1 uke.

Banestell - Banene skal alltid kostes før bruk om det ligger stein eller sand inne på banene.

Oppførsel - Husk på å rydde etter deg på banen og bruk søppelkassen for drikkeflasker, tomme ball-rør og annet og bidra med å holde anlegget ryddig og pent.

Joggesko og annet fottøy ikke tillat - Utendørs Hard Court baner er av et kostbart gummidekke som krever tennis-sko godkjent for slike dekker. Andre typer sko og joggesko kan brukes i korte perioder dersom de ikke setter merker på dekket.

Siste spilletid kl. 22:00 - Av hensyn til naboer skal ikke banene benyttes før kl. 08:00 og ikke etter kl. 22:00, alle dager.